in

Jak ćwiczyć podczas zimy?

Jak ćwiczyć podczas zimy?

Zima to czas, kiedy najczęściej spędzamy czas w domu pod ciepłą kołderką. Jednak przez to, że zimą jest chłodniej, stajemy się bardziej łakomi na słodkie i tuczące przekąski. To sprawia, że może powiększyć się nasza masa tłuszczowa. A to sprawi, że na lato nasza figura nie będzie prezentować się najlepiej. Warto więc wiedzieć, jak ćwiczyć podczas zimy, by już teraz zadbać o sylwetkę na lato.

 

Jak ćwiczyć podczas zimy – kręć hula hop

Jeśli nie wiesz, jak ćwiczyć podczas zimy, a nie masz ochoty na długie i wyczerpujące treningi, to możesz sięgnąć po hula hop. Mimo tego, że wielu z nas zna je tylko z dzieciństwa, to warto ćwiczyć razem z nim, ponieważ piętnaście minut kręcenia kołem dziennie, sprawia, że nasza sylwetka się wyszczupla i zmniejsza się tkanka tłuszczowa na brzuchu. Warto sięgnąć po hula hop, ponieważ jest to ćwiczenie niewymagające, które można wykonywać podczas oglądania ulubionego serialu.

Jak ćwiczyć podczas zimy – rób przysiady

Wiele kobiet marzy o pięknych i jędrnych pośladkach, niestety przez niezdrową dietę, jaką wiele osób prowadzi zimą, to może być cel nie do spełnienia. Jest jednak na to sposób, czas dowiedzieć się, jak ćwiczyć podczas zimy, by latem mieć piękne i zgrabne pośladki. Wystarczy codziennie robić serię przysiadów lub pół przysiadów po piętnaście minut.

Jak ćwiczyć podczas zimy – dobra rada!

Jeśli nie wiesz, jak ćwiczyć podczas zimy, to w czasie treningu możesz uchylać okno w pokoju. Dzięki temu twój organizm będzie miał dopływ świeżego powietrza, więcej tlenu dotrze do komórek mięśniowych, dzięki czemu zapobiegniesz pojawieniu się bólu mięśni po ćwiczeniach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Loading…

0

Comments

0 comments

Kursy zawodowe SEP - jak wygląda egzamin? Co warto wiedzieć?

Kursy zawodowe SEP – jak wygląda egzamin? Co warto wiedzieć?

Jak powinien wyglądać trening na zwiększenie masy mięśniowej?

Jak powinien wyglądać trening na zwiększenie masy mięśniowej?